.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی: فرقه های انحرافی مانع رسیدن به مهدویت است

معاون سیاسی استانداری مازندران فرقه های انحرافی را مانعی بر سر راه رسیدن به مهدویت دانست.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، هادی ابراهیمی در همایش نقش زن در جامعه مهدوی گفت: برای رسیدن به جامعه آرمانی باید شرایط خاصی برای ظهور حضرت قائم (عج) ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه باید همواره برای ظهور آن حضرت آماده باشد تصریح کرد: شیعیان در این خصوص باید در مقابل خواست خداوند تسلیم باشند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه انسان نباید به چون و چرا در امر ظهور بپردازد یادآور شد: آنچه که خداوند مقرر کرده بر حسب حکمت است .

وی با بیان اینکه برگزاری همایش های اینچنینی می تواند جامعه را به سمت مهدویت سوق دهد خاطرنشان کرد: شناخت صفات آن حضرت ، لزوم رسیدن به جامعه مهدوی است.

ابراهیمی افزود: انسان برای ترویج یک تفکر و اندیشه ابتداباید به آن موضوع معرفت پیدا کند و ما در همه مراحل باید عزم و اراده یاری آن حضرت را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برخی دکان و بازاری برای خود ایجاد کرده اند اظهار داشت : فرقه های انحرافی احساسات خوب دینی برخی از افراد جامعه را به بازی گرفته و مسیرهای انحرافی تشکیل داده اند.

ابراهیمی ضمن تاکید بر پرهیز از خرافات و فرقه های انحرافی تصریح کرد:راه های انحرافی نمی تواند جامعه را به سمت مهدویت پیش ببرد.
معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه آرمان بلند جمهوری اسلامی ، رسیدن به جامعه مهدوی و ترویج آن به جهانیان است یادآورشد:امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پرچمدار عدالت و یکتاپرستی در دنیا است و باید آن را حفظ کنیم.

مسئول تشکل های مهدوی کشور در این همایش گفت: زنان نقش بزرگی در دست یابی به اهداف جامعه مهدوی دارند.

فاطمه قرآنی با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند افزود: نیم دیگری از جمعیت دنیا هم از زن متولد می شوند و از منظر قرآن ، زن پایه و اساس هستی است.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه 175 سوره در قرآن در خصوص دفاع از زن بیان شده تصریح کرد: خداوند بهترین های عالم را در قامت و شخصیت حضرت زهرا (س) گنجانده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کارگاه های مهدویت ، ارتقاء علمی و معنوی بانوان است تصریح کرد:زنان باید به علم روز مسلط بوده و از افراط و تفریط در امور دینی و مذهبی بپرهیزند.

این همایش به همت تشکل های مردم نهاد مازندران و با حضور استان های خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، فارس و لرستان به مدت دو روز در حسینیه آب انبار نو ساری برگزار شد.

سرزمین خوشید ، انبیاء در تاریخ بشریت ، آخرین فریاد رس ، نگرشی بر جهان بینی الهی ، راه کارهای تربیتی فرزندان ، در کوی دوست ، پرستوهای حسینی ،انوار بی نهایت ، حدیث عشق ، رمز تکامل و مجموعه چهار جلدی سفینه ی نور از جمله تالیفات فاطمه قرآنی است.


*** همچنین گزارش خبرنگار مازند نومه حاکیست : ابراهیمی پس از بازدید از کارگاه های مختلف از زحمات راحله حاجیان-مسئول روابط عمومي شوراي شهر ساري- به خاطر برگزاری همایش قدردانی کرد .

حاجیان پس از دریافت تماس تلفنی از سوی تشکل های مردم نهاد مازندران و مطلع شدن از برگزاری این همایش ، هرآنچه را که در توان داشت انجام داد و از هیچ گونه کمکی دریغ نکرده است.

نصب بنرهای رایگان در شهر ، تعامل با مسئولان جهت حضور در مراسم و دریافت کمک های دیگر از جمله این کارها بوده است.

گفتني است هادی ابراهیمی مبلغ دو میلیون تومان و شهردار ساری مبلغ یک میلیون تومان به برگزاری این همایش کمک کردند.

اما حضور نيافتن مدیرکل بانوان استانداری در چنین همایشی باعث تعجب همگان شد. به همین دلیل خبرنگار مازندنومه از معاون سیاسی استاندار پرسید: چرا مدیرکل بانوان که باید پرچمدار برنامه های بانوان در استان باشد ،در دو روز برگزاری همایش حضور نداشت و به همراه تعدادی از پرسنل استانداری برای استراحت به غرب استان رفته؟ که ابراهیمی پاسخ داد: حتما از خانم شرف الدین این مسئله را سوال خواهم کرد،البته خودم هم با توجه به اهمیت موضوع علي رغم ضیق وقت در این همایش حضور یافتم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خاوری 1 آبان 1389
اقای ابراهیمی فرمودند که برای ظهور باید شرایط خاصی ایجاد کنیم ونفرمودند که ان شرایط خاص چیست.2-شیعیان جهان بدون چون و چرا ودستو پا بسته تسلیم خواست خدا وندند.3-و امروز ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران پرچم دار ان است.سوال-الف-ایا باید بدون سردار ازادی بخش وناجی عالم بشریت.باید برتمام دنیا بتازیم وپرچم مهدویت را به اهتزاز دراوریم؟ ب-ایا فکر میکنید که مصلحت سردار نیز بر همین امر است یا عین لشکر بی سردار هر کسی به فراخور ذن خود پرچم را گرفته وعده ای را بدنبال خود بر کفری که در قضاوت ذهن خود وی را محکوم کرده بتازد؟ (که در این صورت بلا شک منجر به شکست است ) ج-یا باید منتظر ظهور ماند و به وی یاری رساند که ریشه ظلم را بخشکاند ؟(روایت است که حضرت مهدی(عج)با 314 یار خود که در این کره خاکی خود را مهیا کرده اند میاید و نیازی به یاران دیگر ندارد) د- روایت است که ناجی با پیشرفته ترین تجهیزات جنگی ماهواره ای و تکنولوژی علمی و ارتباطی تشریف میاورند و بدون ایجاد جنگ فرسایشی بر جهان حکومت میکند . و در انروز روز معاد فرا میرسد. وپعداز ان درهای جهنم بسته میشود وبا هدایت و رهنمود ایشان دنیا به بهشت تبدیل خواهد شد. تا روزی که ادمو حوائی دیگر دست از پا خطا کرده و از این جهان به جهانی دیگر رانده شود.خدا عالم و قادر است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.522 seconds.